Thursday, March 19, 2009

to do list

aku da mula kusut da..sbb aku gan lie mcm amek berehat sementara slps majlis tunang hari tuh...dan dan time gini aku nak susun semua balik ape patut buat pasni..

1) pergi kursus nikah
aku siap da apply AL utk g kursus nikah..bukan ape.. aku tak tau nk wat ape gan AL aku tu..Annual aku dikire dr 1st sept..raye tak sempat..nikah tak sempat..balun jela AL ni..ngahah..
jd..aku da pangkah..11 gan 12 april nih..tp tak cari lg nk g kursus kt ne..

2) baju nikah
ingat nk tempah kt wanji..tapi tak sure lagi cemana...plan mau kaler silver...ini kene consult dgn expert nih..br ok..

3) mak andam+pelamin
ni pon kene survey btol2 dulu..yela..kt mlk..tak tau lg sape yang elok mekapnye..takmo aa..nnti muke smpi org tak kenal..nmpk len sket tu standadla...
pelamin..aku berangan nk wat english style sket...simple je...tak serabut..and less flowers...or maybe more crystal light..(terpengaruh gan E!)

4) tok kadinya..
tak perlu ditempah..atau dicari...ayah aku sendiri tok imam kampung..ngahahahah

5) photographer
ae tu mase tunang aidil offer bg FOC...just bg dy duit myk gan tol..plus printing..
tp utk kawen takkan dy nk bg free jugak kot...nih aku kene ty blk kt dy..bp charge bisnes dy..kalo tak aku kene wat blog walking..survey mane yang berpatutan...

6) kad kawen
kawan lie ade offer mau tolong design kan kad..siap print sume bagai..tapi blom follow up lg dgn dy...yela...mcm awal sgt la plak kannn

7) list jemputan
hohohoh...tang nih aku da tak leh nak agak dah..siyesli..psl ape..aku dpt rase jemputan ayah aku lg ramai dr jemputan aku sndr agaknya..aku anak sulung pule tu..fine!..tp sooner or later aku kene wat list jugakla kannn...

8) khemah+DJ+makan
psl makanan, mak aku da siap tempah pakcik zainal kt kg aku...dy dan krewnya dtg masak..kitorang tanak pakai katering..
Khemah gan DJ..len kali nye citer...

9) hantaran
ade hantaran yang kitorang da bli..mcm entri yang lepas..digicam utk aku pon lie da bli..
yang len2..akan dibeli setiap bulan..atau setiap kali dpt KPI..atau bile dpt bonus nnti..
next month carik jam gan tv plak

10) batal air sembahyang
dah..lie bli mase harge emas tgh naik...dan akan naik lg..aku igt nk gelang aje..tp lie mau tambah dgn rantai skali..trima kaseh b..!

11) goodies bag+souvenir
12) bilik pengantin

dan aku tau list nih bukan ni aje...baaanyak lg kot nnti...

and checklist ni sikit banyak aku refer kt http://misi5april2009.blogspot.com

ok...sikijap mau abes keje dah!

4 comments:

  1. hehehe, list kawen mmg panjang berjela.. heheh.. selamat la ye..

    weh ko komit ngan lie mase ari aku bersalin.. boleh eh?

    rindu sama ko ngan cikgu wana.. korg rindu x kat aku ek? hmmmmm... ???

    ReplyDelete
  2. ngahahahha...macam2 mase ko bersalin tu neng...rindu gak kt kau..tula..tak menyempat lak lagi..korang 2 orang kt jadi ibu2..huhuu..aku plak..ngalahkan buruh..hari ahad pon keje..ahakss

    ReplyDelete
  3. adoiyai.. kaye2.. ahad pon keje.. bagos! kawen mmg byk nka terbangkan duit.. hahaha..

    semoga semuanya berjalan dengan lancar - fuiyo skema!

    ReplyDelete
  4. dear~..kite nyer tarikh wedding dekat2.. tarikh tunang awak same ngan tarikh risik kite, sbb kite tunang time hari nikah.. dpt cincin risik jer skrg nie..

    kite link awk yer.. tp kite dah nk private.. mind to give ur gmail nyer mail.. i'll invite u..

    ReplyDelete