Tuesday, March 3, 2009

wangi..wangiannn

mcm dlm post aku yang lepas, aku br nak tunang mggu ni..tp kitorang da plan mau bli brg2 nikah awal lg..plg2 pon tiap2 bln, dpt gaji bli dulu ape yang patut..
duit hantaran-check
brg kemas utk batal air sembahyang-check (gile kau, kalu lie g bli lambat ae tu, mau bp ribu plak..emas gile mahal skang wooo)

hantaran plak...
so...hari nih, ktorang plan nk g cari perfume..psl metrojaya katanya ade megasale...mega la sgt kan...awalnya, nk g warehouse MJ ae tu kt jln rj chulan..mau plak la kan lie nk g ke kl tu haa...huiihh..maleh kitorang..
last2 kitorang nk g MJ sale jela..d curve pon je haa...
aku ni sgt sgt sgt into perfume..jd aku tak stick kpd specific brand..
makanya..aku pon taklah plan nk perfume ape kan..

rounding punya rounding...aku tgk CK, kureng, tgk POLO.. promoter plak tak smpi lg..(maklumlah kuar di pg hari sbmlm aku masuk keje)..singgahla kt counter Dunhill..promoter ni best..taula cane nk amek ati aku..dan aku pon lagila jadi tak bape malu sgt..promoter tu tunjukla dunhill black, dunhill london gan dunhill red desire...kite sume sedia maklumla desire tu ramai suke..tp aku tak bp knan psl kuat sgt baunye..aku suke bau yang kejap kejap ade...kejap kejap takde...jadinya..nk membauuu jekkk..ahakss..

itu ini...last2 kitorang decide..mau yang bau woody sket tu..yang kejap2 ade..kjap2 takde..
nnti da nikah..baru aku post gamba..ngeehe...tp gile best promoter tu..aku pau dy mcm2..yela..kate sale kan?mmg la perfume harge ssh mau jatuh kan...8 items dy bg..puas hati aku..kahkahkah..

pastuh..turn perfume utk aku plak..kjap je da dpt..mule2 dy kasi femme hugo boss..pastu mcm 50-50..psl aku nk yang bau fruity2 sket..mcm nk makaan je..ngeehee..last2 dy promote escada..tadaaaa..aku tros suke..prap prap..mcm lie punye jugak..byk aku pau brader tu..

aku gan lie..tak pnah la plak bli perfume set set ni kan..bukan byk duit sgt pon..jakun la sket jadinya...huhuhu...bile jakun ade la 3- 4 rat habisnya sorang..

bile da banje besa,,dpt vaucher besar...carila baju utk lie..ke majlis tunang2 kitorang..
tema kat umah kaler ijau..itu saje!

No comments:

Post a Comment